Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ


         Γεια σας! Με λένε Λη Πουλή. Αν αναρωτιέστε εάν είμαι Κινέζος τότε λάθος αναρωτιέστε. Το πραγματικό μου όνομα είναι Νίκος Μπαρμπόσυκος. Το Λη βγαίνει από το Νικολή. Δουλεύω σε δημοπρασίες και επειδή φωνάζω συνέχεια «πουλήθηκε», οι φίλοι μου το έκοψαν και το κάνανε Πουλή. Έτσι βγαίνει το Λη Πουλή. Είμαι 27 χρονών μαντράχαλος και βγάζω περίπου 1000 ευρώ το μήνα από τη δουλειά μου. Για έξτρα χρήματα δουλεύω και το σαββατοκύριακο ως μπαργούμαν παίρνοντας μαύρα χρήματα χωρίς ένσημα. Καλά ακούσατε, ως μπαργούμαν. Επειδή είμαι λίγο θηλυπρεπής βάζω μια ξανθιά περούκα και πηγαίνω στο μπαρ Κοριτσάκια με Πουλάκια να δουλέψω. Οδηγούσα μια BMW αλλά την πήγα για απόσυρση. Μετά αγόρασα ένα Mazda αλλά το πήγα για απόσυρση. Μετά αγόρασα ένα Renault αλλά το πήγα για απόσυρση. Μετά αγόρασα ένα Peugeot αλλά μου το κλέψανε και τώρα κυκλοφορώ με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Γι’ αυτό να προσέχετε! Στις τρεις αποσύρσεις σας κάνουν δώρο έναν κλέφτη, ο οποίος σας κλέβει το τέταρτο αμάξι. Τι να κάνω κι εγώ; Τόσες προσφορές που είχαν με κάθε απόσυρση δεν μπορούσα να αντισταθώ! Οι προηγούμενες δουλειές μου ήταν καθαριστής κλουβιών ζώων σε τσίρκο, πλασιέ πουλώντας οικολογικά χαρτομάντιλα, βοηθός ελαιοχρωματιστή, χασάπης και οδηγός μπουλντόζας. Στα μελλοντικά μου σχέδια έχω σκοπό να ανοίξω κωλόμπαρο με την ονομασία «Το ωραίο πήδημα».


Χρησιμοποιώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς όπως προανέφερα αλλά αυτό μου έχει δημιουργήσει αρκετά προβλήματα. Ο κόσμος συνωστίζεται σαν τις σαρδέλες εκεί μέσα και με το που κλάσει κάποιος τότε αυτομάτως δημιουργείται πρόβλημα όσφρησης. Υπάρχει και κίνδυνος ασφυξίας. Επιπλέον, είναι αρκετοί οι οποίοι φαίνεται να ξεχνάνε συστηματικώς να χρησιμοποιούνε αντιμασχαλητικά και γενικά οτιδήποτε αντιβρωμερό προϊόν και αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο για τη δημόσια υγεία. Θα έλεγα ότι είναι λόγω κρίσης που δεν έχουν λεφτά να αγοράσουν τέτοια πράγματα αλλά και πριν την κρίση ακριβώς το ίδιο συνέβαινε. Άσε που τώρα έχουνε κόψει και τα μισά δρομολόγια σε ηλεκτρικό και μετρό και αναγκαζόμαστε να κάνουμε κύκλους και να μπαινοβγαίνουμε συνέχεια σε λεωφορεία για να φτάσουμε στον προορισμό μας. Για να μη μιλήσω για τις απεργίες που πέτυχα όσο καιρό χρησιμοποιούσα τα ΜΜΜ και αναγκαζόμουνα να σηκώνομαι από τις 4 το πρωί για να πάω στη δουλειά με τα πόδια. Αν θέλετε να διαμαρτυρηθείτε για κάτι μην κλείνετε τα μετρά και τους ηλεκτρικούς. Το μόνο που καταφέρνετε έτσι είναι να ταλαιπωρείτε τον κόσμο. Αν θέλετε να κάνετε κάτι ουσιαστικό τότε αντί για απεργίες θα έπρεπε να τους αφήνατε όλους να μπαίνουν στα ΜΜΜ χωρίς εισιτήριο! Εκεί ζημιώνετε το κράτος. Αλλιώς τι; Μήπως παίρνουν οι βουλευτές τα ΜΜΜ και τώρα τους τη χαλάσατε; Τέλος πάντων για μια περίοδο σταμάτησα να παίρνω τα μέσα μαζικής μεταφοράς και αποφάσισα να παίρνω μόνο ταξί. Αλλά δε συμφέρει. Πολλά λεφτά. Πάρα πολλά λεφτά. Από το σπίτι μέχρι τη δουλειά μου με ταξί την πρώτη φορά μου πήρε ο ταξιτζής – ταρίφας 15 ευρώ. Τη δεύτερη 12. Την τρίτη 17. Την τέταρτη 16. Την πέμπτη 23 γιατί έκανε τον κύκλο ο μαλάκας για να πάρει περισσότερα. Από τότε δεν ξαναπήρα ταξί. Άσε που οι μισοί σου αραδιάζουν όλη την ιστορία της ζωής τους. Κυρίως για τη γυναίκα τους που είναι πολύ σκρόφα ή για την κυβέρνηση που έχει καταστρέψει τα πάντα αλλά αυτοί συνεχίζουν να την ψηφίζουν νομίζοντας ότι στο τέλος θα αλλάξουν κάτι. Και μετά θέλουν να ανεβάσουν και τις ταρίφες. Ρε τι μας λέτε! Και κλείσε επιτέλους αυτά τα σκυλάδικα πρωί πρωί! Και αν θέλετε να διαμαρτυρηθείτε για την απελευθέρωση του επαγγέλματός σας μην το κάνετε κλείνοντας τους δρόμους και τα αεροδρόμια, δημιουργώντας έτσι προβλήματα και στον τουρισμό μας. Όσο δίκιο και αν έχετε με αυτές τις μαλακίες που κάνετε, πολύ καλά κάνουμε και σας βρίζουμε όλοι!


Μπορεί όπως σας είπα να βάζω περούκα τα σαββατοκύριακα και να δουλεύω ως μπαργούμαν όμως με ελκύουν τα θήλεα. Έχω κάνει σεξ με τρεις μόνο διαφορετικές γυναίκες στη ζωή μου και σ’ αυτές είπα ψέματα ότι είμαι επιχειρηματίας με πολλά λεφτά για να τις ρίξω στο κρεβάτι. Φυσικά, μόλις αυτές μαθαίνουν ότι τους λέω μαλακίες, την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια. Τουλάχιστον με τους φίλους μου έχω καλές σχέσεις αν και έχω να τους δω πάνω από ένα μήνα και αυτό έχει αρχίσει να με προβληματίζει.


Επίσης, προσφέρω εθελοντικό έργο. Έχω τυπώσει δεκάδες αυτοκόλλητα με σήμα ένα γάιδαρο που γράφει από κάτω: «Είμαι ΓΑΙΔΑΡΟΣ, παρκάρω όπου γουστάρω!» και τα κολλάω σε όποιο αμάξι βρω το οποίο έχει παρκάρει πάνω σε πεζοδρόμια, σε θέσεις για ανάπηρους και στη μέση κάποιων δρόμων μπλοκάροντας την κίνηση. Βέβαια έχω φάει άπειρες φορές ξύλο από τους οδηγούς αυτών των αυτοκινήτων όταν με πιάνουν στα πράσα και παρόλο που η μούρη μου έχει γίνει πλέον κιμάς, εγώ συνεχίζω ακάθεκτος το έργο μου. ΔΕΝ ΠΤΟΟΥΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΜΑΛΑΚΑ ΓΑΙΔΑΡΕ! Στα άμεσα σχέδιά μου είναι να τυπώσω και αυτοκόλλητα που να γράφουν: «Είμαι ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ και κάνω μπρομ μπρομ!» για να τα κολλάω σε φτιαγμένα μηχανάκια που βγάζουν εκνευριστικούς θορύβους, αλλά δεν έχω βρει ακόμα κατάλληλο σχέδιο για να βάλω πάνω. Μάλλον θα βάλω τον Κώστα Μήτρογλου πάνω στο GLX.


Αράζω κάθε βράδυ στον καναπέ μου, απλώνω τις ποδάρες μου και ανοίγω την τηλεόραση για να χαλαρώσω λιγάκι. Αλλά δεν μπορώ! Δε μ’ αφήνουν! Την ανοίγω πάντα την ώρα που ξεκινάνε οι ειδήσεις για να μάθω τι γίνεται στον κόσμο. Τι γίνεται; Σκατά γίνεται! Όλο καταστροφές και θανάτους ακούω. Δεν είναι ειδήσεις αυτές, κηδείσεις είναι! Μας έχουνε πρήξει πια με αυτές τις γρίπες. Δεν μπορώ άλλες γρίπες! Όλα τα ζώα θα εμφανίσουν κάποια στιγμή γρίπη τελικά. Από τις κατσαρίδες μέχρι τους ελέφαντες. Δεν μπορώ άλλες πολιτικές δηλώσεις. Όλο δηλώσεις και δηλώσεις. Σας ακούσαμε πια! Τώρα ήρθε η ώρα να βγάλετε το σκασμό και να κάνετε επιτέλους κάτι! Δεν μπορώ άλλους διάσημους. Συνέχεια μιλάνε για κάποιο διάσημο, ο οποίος έκανε το τάδε ή είπε κάτι άλλο. Χεστήκαμε πότε χέστηκε ο κάθε διάσημος χέστης! Και σταματήστε επιτέλους να βγάζετε τον κάθε άσχετο να μιλάει για οποιοδήποτε θέμα! Βγαίνει ο κύριος Πορνογέροντας ο Μαθουσάλας και αρχίζει να αναλύει για το ΔΝΤ, για την Τρόικα, για τη γρίπη των λυκάνθρωπων, για τα γιουβαρλάκια και για το βρακί της γιαγιάς της τάδε τηλεστάρ, που παρεμπιπτόντως δε θα τον χάλαγε να την είχε στο κρεβάτι. Όχι την τηλεστάρ, για τη γιαγιά της τηλεστάρ λέω. Αλλά που να……… σε τέτοια ηλικία…… Γέρο, ούτε με 7 βιάγκρα δεν κάνεις δουλειά εσύ τώρα! Όχι γέρο, μη δεις τον καιρό! Είναι πάλι αυτή η – πως τη λένε – τα βγάζω όλα και εσείς πάτε νοσοκομείο………… Ωχ! Πάει ο γέρος! Ταβλιάστηκε!


Κατεβαίνω πριν μερικές μέρες στο κέντρο της Αθήνας.  Γυρνάω και βλέπω ένα τσούρμο κουκουλοφόρων να έρχονται κατά πάνω μου τρέχοντας. Σκέφτομαι ότι θα είναι οι οπαδοί κάποιας ομάδας και τρέχουνε να με πιάσουνε για να δούνε τι ομάδα είμαι. Και δε νομίζω η απάντηση «Μπόχουμ» να βοηθάει πλέον. Κάνω να τρέξω από την άλλη και βλέπω τα ΜΑΤ. Δεν μπορούσα να πάω ούτε μπρος ούτε πίσω. Έτσι αποφάσισα να μείνω στη μέση σε μια άκρη δίπλα από έναν κάδο. Ήταν πορεία για τη μνήμη του Αλέξη που είχε σκοτωθεί από ένα σκουπίδι αστυνομικό. Εκεί που λέτε που καθόμουνα σε μια γωνία ήσυχος μην έχοντας που να πάω, έρχονται μερικοί αστυνομικοί και αρχίζουν να με βαράνε. Ρε τι βαρά…. άου… τε; Δεν έκα… να τί… ποτα… όχι με το κλομπ ρε…… άουτς… είναι βαρύ!.... αααα… Γιατί ρε δε μαζεύετε μέσα αυτούς που τα σπάνε όλα και βαράτε εμένα που δεν έκανα τίποτα; «Γιατί αυτοί είναι με το μέρος μας! Οι περισσότεροι είναι αστυνομικοί με κουκούλες! Πολλοί είναι Χρυσαυγίτες! Άρα ποιο το νόημα;», μου απάντησε ο ένας αστυνομικός και συνέχισε να με βαράει. Χωρίς να το καταλάβω, πέρασα τρεις μέρες στο τμήμα και παραλίγο να χάσω και τη δουλειά μου. 


Πηγαίνω στο νοσοκομείο με μερικούς μώλωπες και μερικά σπασμένα κόκαλα, αλλά εγώ ανησυχούσα για το πόδι μου, γιατί το πατούσα με δυσκολία και φοβόμουνα μήπως έχω σπάσει τον αστράγαλό μου. Αφού περίμενα μόλις 3 ώρες, τελείωσα με τις ακτινογραφίες και τις εξετάσεις και ο γιατρός μου είπε να μην ανησυχώ και πως δεν έχω απολύτως τίποτα. Αποφάσισα να πάω και σε άλλο νοσοκομείο γιατί συνέχιζα να πονάω. Και σε άλλο. Και σε παράλλο. Πήρα πολλές γνώμες. Οι γιατροί μου διέγνωσαν τα εξής: ο πρώτος μου είπε ότι δεν έχω τίποτα, ο δεύτερος μου είπε ότι πάσχω από ημικρανίες, ο τρίτος μου είπε ότι χρειάζομαι εγχείρηση σκωληκοειδήτιδας, ο τέταρτος έχασε τις εξετάσεις μου και δε μου είπε τίποτα, ο πέμπτος μου διέγνωσε κοίλη, ο έκτος μου είπε να πάρω ασπιρίνες, ο έβδομος μου είπε να πάρω αναβολικά, ο όγδοος μου είπε να τρώω περισσότερο ψάρι, ο ένατος μου είπε ότι χρειάζομαι εγχείριση επιμήκυνσης πέους, ο δέκατος μου είπε να μην τρώω λαδερά, ο ενδέκατος μου πρότεινε εγχείριση ανοιχτής καρδιάς και ο δωδέκατος ξεκίνησε απεργία μόλις τον είδα και δεν πρόλαβε να μου πει τίποτα. Συνολικός χρόνος αναμονής, 43 ώρες. Αγανάκτησα κι εγώ και έφυγα εξωτερικό όπου ο γιατρός σε ένα νοσοκομείο μου είπε ότι έχω διάστρεμμα, μου έκανε μια επέμβαση και τώρα είμαι μια χαρά.


Γυρνάω σπίτι την πρώτη μέρα που πάτησα το πόδι μου Ελλάδα και ανοίγω την τηλεόραση. Πετυχαίνω έναν παπά σε ένα κανάλι ο οποίος έκανε παράπονα. Έκανε παράπονα επειδή δε μαζεύεται τόσος πολύς κόσμος στις εκκλησίες πλέον όπως παλιά και ότι πάνε κυριακάτικα στις παραλίες να αφήσουν τα λεφτά τους αντί να τα αφήνουν στην Εκκλησία. Ρε τι μας λες; Πρώτον, τώρα πια πολύς κόσμος έχει χάσει την πίστη του, κυρίως της επιστημονικής κοινότητας. Μα γιατί άραγε; Αλλά ξέρω, άθεοι είναι όλοι οι επιστήμονες και φυσικά η επιστήμη η ίδια είναι του σατανά και κανείς δε θα έπρεπε να ασχολείται. Πίστευε και μη ερεύνα γιατί άμα αρχίσεις εσύ να ερευνάς τότε εμείς δε θα έχουμε δουλειά. Δεύτερον, όποιος δεν πηγαίνει στην Εκκλησία δεν είναι άθεος όπως λέτε συνέχεια για να εκβιάσετε τον κοσμάκη να έρχεται σε σας. Απλά δε θέλει να σας δώσει άλλα λεφτά. Δε θέλει να σας δώσει άλλα λεφτά για να κυκλοφορείτε εσείς με πανάκριβα αμάξια και με 7 δισεκατομμύρια διαφορετικά χρυσαφικά πάνω σας. Έχετε άπειρα. Φτάνει. Σειρά σας να δώσετε κάτι κι εσείς που τα κρατάτε όλα για την πάρτη σας. Έχει καταλάβει πλέον ο κόσμος ότι είστε το ίδιο λαμόγια με τους πολιτικούς. Όποιος είναι πιστός μπορεί να διατηρήσει την πίστη του και χωρίς να πηγαίνει στην Εκκλησία. Σήκωσε μια πέτρα και θα με βρεις από κάτω, είχε πει κάποτε ο Χριστός και επίσης ότι δε χρειάζονται οικοδομήματα για να τον πιστεύουν.


Αλλάζω κανάλι μετά. Πετυχαίνω αθλητικά. Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός παραπονιούνται ο ένας για τη διαιτησία του άλλου και ότι ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού με τον πρόεδρο του Ολυμπιακού μαλώσανε μετά από πολλά χρόνια φιλίας λόγω διαιτησίας λες και ο ένας έφαγε τη γκόμενα του άλλου. Άεκ, Πάοκ και Άρης παραπονιούνται ότι η διαιτησία ευνοεί πάντα τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Πανιώνιος, Ξάνθη, Ατρόμητος και οι λοιπές ομάδες παραπονιούνται ότι η διαιτησία ευνοεί πάντα τον Παναθηναϊκό, τον Ολυμπιακό, την Άεκ, τον Πάοκ και τον Άρη. Οι ομάδες της Β’ Εθνικής παραπονιούνται ότι τους στέλνουν όλους τους πουλημένους διαιτητές και ότι οι ομάδες της Super League κρατάνε όλους τους καλούς και δίκαιους. Σειρά είχε το χρηματιστήριο. Πτώση στον ελληνικό δείκτη και σε όλα τα διεθνή χρηματιστήρια όπως γίνεται εδώ και πολύ καιρό. Μετά πήρανε συνέντευξη από έναν Έλληνα, τον οποίο τον ξέρω και αυτός παραπονιότανε ότι το χρηματιστήριο του έχει φάει όλα τα λεφτά. Τώρα αν βγω εγώ στις τηλεοράσεις και πω ότι αυτός ο άνθρωπος είχε βάλει κάποτε 10 εκατομμύρια δραχμές στο χρηματιστήριο, τα έκανε 160 εκατομμύρια τότε που είχαμε και δείκτη ίσα με 6 χιλιάδες μονάδες, ξέρετε, τότε με τις φούσκες και παρόλο που έβλεπε ότι σιγά σιγά έπεφτε ο δείκτης, αυτός δεν τα σήκωσε ποτέ, κατέληξε με 5 εκατομμύρια τελικά και τον πω ηλίθιο και χαμηλής νοημοσύνης, θα φταίω;


Και όπως σας έλεγα………… Ε; Μα που πήγε ο κόσμος; Πότε άδειασε το θέατρο;………………… Ρε παιδιά!...... Κύριε σκηνοθέτα, ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ!.......... Ε, εσύ στην πόρτα! Γύρνα πίσω! Τσάμπα πλήρωσες εισιτήριο; Μη κλείνεις την πό…… ρτα…………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου